CAWI, CAPI, … STATISFY!

Dziś bez regularnego pozyskiwania feedbacku od naszych klientach nie jesteśmy w stanie zaplanować strategii rozwoju firmy, która zapewni nam sukces w przyszłości.
Badanie doświadczeń klientów nie powinno być sztuką dla...

Czytaj dalej

Zadowolony widz, czyli ankieta w teatrze.

Polskie Teatry cieszą się coraz większym zainteresowaniem wśród Polaków. MKiDN zwiększyło wydatki w budżecie 2018 na kulturę o ponad 20 proc., dzięki czemu wyniosły one ponad 4 mld zł, to jest ponad 1 proc. budżetu...

Czytaj dalej

Jak sprawić by twoja marka się "nie rozmyła"

Wiele firm korzystając ze swoich szerokich kompetencji ma w ofercie szereg bardzo różnych produktów.

Kto kilka lat temu przypuszczał, że producent rowerów Romet będzie sprzedawał także skutery i motocykle?

Ilu ...

Czytaj dalej

Zdrowa Krowa

Zdrowa Krowa to miejsce łamiące stereotyp burgerów niezdrowych, pochodzących z budki fast-food. Jako, pionier kultury slow food, odrzuca produkty pochodzące z wątpliwego źródła, serwu...

Czytaj dalej

Statisfy dla klientów BS w Kościanie

Bank Spółdzielczy w Kościanie, w trosce o jakość obsługi, w siedzibie Centrali Banku przy ul. Rynek 23 w Kościanie umieścilł tablet z krótką ankietą badającą zadowolenie Klientów z usług świadczonych przez Bank.
...

Czytaj dalej

III odsłona kampanii Diagnostyka Jajnika

89% mężczyzn wie, że kobiety powinny regularnie chodzić do ginekologa na badania kontrolne. Niestety najwięcej wątpliwości budzi USG dopochwowe, częściej niż co dziesiąty mężczyzna uważa, że nie ma konieczności wy...

Czytaj dalej