Jak sprawić by twoja marka się "nie rozmyła"

Wiele firm korzystając ze swoich szerokich kompetencji ma w ofercie szereg bardzo różnych produktów.
Kto kilka lat temu przypuszczał, że producent rowerów Romet będzie sprzedawał także skutery i motocykle?
Ilu młodych fanów motoryzacji jest w szoku gdy dowiaduje się, że Lamborghini zaczynało od produkcji traktorów a dopiero potem historia firmy rozszerzyła się o auta sportowe?

Pomysły przedsiębiorców i potrzeby rynku sprawiają, że firmy chcą wprowadzać na rynek nowe produkty. I dobrze. Pytanie tylko jak sprawić aby nowy biznes nie stał się kulą u nogi i nie spowodował więcej problemów niż korzyści, nie ma przecież biznesplanu, który zrealizowałby się w 100%.?

Odpowiedź jest prosta, ponieważ tak naprawdę nie ma znaczenia to, że sprzedajemy różne produkty. Spoiwem różnych biznesów powinno być oddanie w jakości obsługi klienta.
Zatrudniając nowych, mądrych ludzi i nieustannie się ucząc sprawimy, że nasza marka pozostanie świeża.
Przeprowadzając natomiast badania satysfakcji pracownika dowiemy się wielu rzeczy, które ludzie czasami nie mają odwagi powiedzieć oraz uruchomimy kreatywne i rozwojowe myślenie wśród pracowników każdego szczebla.

Serdecznie polecamy książkę Richarda Bransona „Like a Virgin”, który pokazał jak stworzyć globalną markę działającą w wielu zupełnie odmiennych sektorach oraz oczywiście naszą aplikację, która pomoże spiąć szereg biznesów w całość, zapewniając przy tym efektywne badanie jakości obsługi klientów 24h/dobę ?

Pamiętaj: Kto pyta nie błądzi!