Zebraliśmy się tu by badać akcję w miejscu interakcji.
I dostarczyć Ci odpowiedzi na najważniejsze pytanie w Twoim biznesie: co zrobić aby Klient z Tobą został i rekomendował Twoje usługi wśród znajomych?
Zmieniliśmy ankietera w tablet, zastąpiliśmy setki stron kwestionariuszy jedną aplikacją – byś mógł zapytać Twoich Klientów o ich opinie i wrażenia w jak najprostszy sposób. I jak najmniej kosztowny.
Wciąż mamy w sobie entuzjazm studentów (chociaż ten etap edukacji dawno za nami), posiadamy doświadczenie i wiedzę z tego doświadczenia płynącą – dzięki temu nie boimy się nowych wyzwań, a problemy są dla nas tylko kolejną przeszkodą, którą damy radę pokonać.
Dlatego właśnie Statisfy jest tym narzędziem, brakującym puzzlem w układance customer experience, który pomoże osiągnąć Ci NPS = 9,9 (niektórym nigdy nie dogodzisz) – po prostu będziesz dokładnie wiedzieć, co myślą i czują Twoi Klienci.
Zapraszamy do współpracy.