Ile tracimy na złej obsłudze klienta?

Zapewne wiesz, czy Twoi Klienci są zadowoleni i zapewne uważasz, że znasz ich opinię o Twojej Firnie / Produktach / Usługach / Obsłudze.
Co więcej – zapewne sądzisz, że dostarczasz Twoim klientom samych pozytywnych do...

Czytaj dalej

Tajemniczy klient zdemaskowany

Korelacja między zadowoleniem klientów firmy a jej perspektywami rozwoju i rentownością jest „oczywistą oczywistością”, jak i to, że inwestycja w zadowolenie klientów to najlepsza i najskuteczniejsza inwestycja w mark...

Czytaj dalej

Statisfy dla Cyfrowe.Pl

Cyfrowe.pl to firma, którą napędza pasja do fotografii i filmu – nie tylko sprzedaje aparaty, ale także dzieli się z klientami wiedzą i doświadczeniem swojego zespołu ludzi. Ludzi, którzy nie są jedynie pracownikami w ...

Czytaj dalej

Bank Spółdzielczy przetestował Statisfy

Kaszubski Bank Spółdzielczy za pomocą naszej aplikacji sprawdził opinię i wrażenia klientów na temat świadczonych przez siebie usług oraz jakości obsługi. W trakcie okresu testowego, przeprowadzonego w 4 placówkach ban...

Czytaj dalej

Statisfy & Volkswagen Poznań

Już wkrótce ponad 8000 pracowników fabryk Volkswagen Poznań na bieżąco oceniać będzie jakość obsługi oraz usług medycznych w 4 przyzakładowych przychodniach.

Tablety z zainstalowaną aplikacją Statisfy udostępn...

Czytaj dalej

Affidea - zdrowie i zadowolenie pacjentów

Od powstania w 1991 roku Grupa Affidea świadczy najwyższej jakości usługi w diagnostyce obrazowej, dostępne dla każdego ubezpieczonego pacjenta. Ściśle współpracując z rządami, instytucjami państwowymi oraz funduszami...

Czytaj dalej