Statisfy już za granicą! - wdrożenie kodów QR w Decathlon Ukraine

Kod QR jest graficznym kodem 2D, który każdy może zeskanować za pomocą smartfona, aby otworzyć i przeprowadzić ankietę. Powszechnie stosuje się kody QR w mediach, takich jak plakaty, ulotki czy multimedialne wystawy.

Otrzymaliśmy wspaniałą możliwość wdrożenia ankiet związanych z badaniem satysfakcji klienta oraz badaniem opinii na temat produktów w kolejnym markecie Decathlon. Dzięki Statisfy nasz Partner umieścił ankiety w kodach QR i udostępnił je Klientom odwiedzającym pierwszy market Decathlon uruchomiony na terenie Ukrainy, w Kijowie. Rozwiązanie pozwala zespołowi zbierać konkretne dane dotyczące opinii i oczekiwań Klientów każdego dnia.

Kody QR z ankietami umieszczone są na terenie przymierzalni oraz strefy kas, w miejscach, w których Klient ma możliwość spokojnie zeskanować kod i wypełnić ankietę.

Istotną funkcją, z której korzysta nasz Partner jest możliwość wygenerowania gotowego stickera w formacie PDF, bezpośrednio z panelu zarządzania. Dostęp do panelu Statisfy pozwala ustawiać, modyfikować i zapisywać wiele ankiet w kodzie QR za pomocą kilku kliknięć. Wszystkie dane gromadzone są w czasie rzeczywistym i mogą być analizowane natychmiast lub eksportowane na żądanie.

Zawsze jesteśmy otwarci na nowe pomysły Klienta i jesteśmy elastyczni w kwestii konfiguracji Statisfy.

Nasz zespół pracuje nad nowymi funkcjonalnościami, które pozwolą na pozyskiwanie jeszcze bardziej wartościowych informacji od osób kupujących w markecie.

Nowości już wkrótce!

Dzięki Statisfy Ty również możesz wygenerować kod QR dla swojej ankiety, gdy przypiszesz ją do lokalizacji webowej w CMS.

Chcesz przetestować działanie kodów QR z ankietami? Napisz do nas statisfy@statisfy.pl!