Badanie jakości obsługi na terenie marketu Decathlon
Wrzesień zeszłego roku przyniósł nam bardzo ciekawy projekt, który przerodził się we współpracę z obecną na pięciu kontynentach marką i siecią marketów sportowych Decathlon.
Skupiliśmy się na przeprowadzeniu pilotażowego wdrożenia na terenie marketu w obszarze check-out, a naszym zadaniem było dostarczenie, skonfigurowanie i uruchomienie badania jakości obsługi klienta oraz opinii na temat produktów z wykorzystaniem tabletów oraz naszej aplikacji Statisfy.
Dzięki funkcjom, takim jak:
- typy pytań (m.in. NPS, CES, CSAT)
- zbieranie feedback’u w czasie rzeczywistym
- system alertów oraz raportowania
- kreator identyfikacji wizualnej ankiety
stworzenie gotowego rozwiązania mogło odbyć się wyjątkowo sprawnie.
Podczas kilkutygodniowego okresu testowego uzyskano bardzo zadowalające wyniki – wysoki response rate oraz ponad tysiąc wypełnionych ankiet dla jednego zespołu 5 kas (!). Proste skalowanie Statisfy może zapewnić ponad 50 000 pełnych wypełnionych ankiet w miesiącu dla całej sieci, co jest bardzo obiecującym wynikiem w branży.
Pilotaż przerodził się we współpracę z czego jesteśmy dumni i z dużą ilością pozytywnej energii poświęcamy się rozwojowi naszego narzędzia do badania satysfakcji konsumenta. Nowe funkcje już wkrótce :)!
Może zastanawiasz się jaki będzie feedback w Twojej firmie? Ciekawi Cię czy klienci będą wypełniać ankiety lub czy badanie danego obszaru zostało przygotowane poprawnie?
Nie musisz się tym przejmować – wypróbuj Statisfy i przeprowadź badanie satysfakcji klientów i Voice of Customer bez kosztów. Zobacz co potrafi nasza aplikacja mobilna i przekonaj się jak wiele możesz zyskać. Znając potrzeby swoich Klientów masz pewność, że wprowadzane zmiany są słuszne.
Grzecznie przypominamy – inwestycja w utrzymanie stałego klienta jest nawet 5 razy mniejsza niż inwestycja w pozyskanie nowego.