Badanie jakości obsługi na terenie marketu Decathlon

Wrzesień zeszłego roku przyniósł nam bardzo ciekawy projekt, który przerodził się we współpracę z obecną na pięciu kontynentach marką i siecią marketów sportowych Decathlon.

Skupiliśmy się na przeprowadzeniu pilotażowego wdrożenia na terenie marketu w obszarze check-out, a naszym zadaniem było dostarczenie, skonfigurowanie i uruchomienie badania jakości obsługi klienta oraz opinii na temat produktów z wykorzystaniem tabletów oraz naszej aplikacji Statisfy.

Dzięki funkcjom, takim jak:

  • typy pytań (m.in. NPS, CES, CSAT)
  • zbieranie feedback’u w czasie rzeczywistym
  • system alertów oraz raportowania
  • kreator identyfikacji wizualnej ankiety

stworzenie gotowego rozwiązania mogło odbyć się wyjątkowo sprawnie.

Podczas kilkutygodniowego okresu testowego uzyskano bardzo zadowalające wyniki – wysoki response rate oraz ponad tysiąc wypełnionych ankiet dla jednego zespołu 5 kas (!). Proste skalowanie Statisfy może zapewnić ponad 50 000 pełnych wypełnionych ankiet w miesiącu dla całej sieci, co jest bardzo obiecującym wynikiem w branży.

Pilotaż przerodził się we współpracę z czego jesteśmy dumni i z dużą ilością pozytywnej energii poświęcamy się rozwojowi naszego narzędzia do badania satysfakcji konsumenta. Nowe funkcje już wkrótce :)!

Może zastanawiasz się jaki będzie feedback w Twojej firmie? Ciekawi Cię czy klienci będą wypełniać ankiety lub czy badanie danego obszaru zostało przygotowane poprawnie?

Nie musisz się tym przejmować – wypróbuj Statisfy i przeprowadź badanie satysfakcji klientów i Voice of Customer bez kosztów. Zobacz co potrafi nasza aplikacja mobilna i przekonaj się jak wiele możesz zyskać. Znając potrzeby swoich Klientów masz pewność, że wprowadzane zmiany są słuszne.

Grzecznie przypominamy ? – inwestycja w utrzymanie stałego klienta jest nawet 5 razy mniejsza niż inwestycja w pozyskanie nowego.