Aktualności

photo6
03 lut: Poziom satysfakcji klientów banków
Chcesz poznać poziom satysfakcji swoich Klientów i nie wiesz co zrobić z otrzymanym wynikiem? My wiemy, że dla oceny otrzymanego wyniku należy go porównać z normą krajową, normą dla branży lub z Net Promoter Score™ (NPS) uzyskiwanym przez bezpośrednią konkurencję. Są to tzw. benchmarki i od Ciebie zależy, który z nich wybierzesz. Pamiętaj tylko, aby wartość...
photo5
30 sty: Sztuka zadawania pytań
Elementem rozpoczynającym działania w kierunku podnoszenia jakości obsługi ze Statisfy jest przygotowanie odpowiedniej ankiety, zgodnej z Twoimi celami i pasującej do charakterystyki Twojej firmy. Dobór pytań powinien odbywać się w związku z rodzajem informacji jakie chcesz uzyskać. Pytania otwarte pozwolą respondentowi na swobodę wypowiedzi, z kolei pytania zamknięte dostarczą ujednoliconych i ustandaryzowanych odpowiedzi, które w efekcie są łatwe do...
photo4
25 sty: Przemiana papierowej ankiety w tablet
Przeprowadzając ankietę zazwyczaj drukujemy ją w wielu kopiach, na setkach arkuszy papieru. Wykorzystujemy papier, tusz i dużo czasu, aby wyniki ostatecznie i tak umieścić w plikach na komputerze, ręcznie je wprowadzając. Setki tych ankiet możemy zamknąć w jednym tablecie ! Z pomocą przychodzi Statisfy – przeprowadzanie ankiet z pewnością będzie ciekawsze i łatwiejsze, a czas analizy ankiet...
photo3
03 sty: Oceny okresowe w szkołach i na uczelniach
Ustawa o szkolnictwie wyższym (Dz.U. 2005 Nr 164 poz. 1365) wskazuje w art. 132 na obowiązek okresowej oceny nauczycieli akademickich, nie rzadziej niż raz na 4 lata lub na wniosek kierownika jednostki organizacyjnej, w której nauczyciel akademicki jest zatrudniony. Kryteria oceny oraz tryb jej dokonywania określa statut. Praktyka wskazuje jednak, aby oceny dokonywać przynajmniej...
photo1
31 paź: Statisfy – jeden produkt wiele możliwości
Narzędzie Statisfy, czyli naszą autorską aplikację na urządzania mobilne przekazujemy w ręce placówkom medycznym, biurom obsługi klienta, placówkom bankowym i nie tylko. Podstawowym zastosowaniem Statisfy jest badanie opinii i satysfakcji klienta. Niemniej jednak to, w jaki sposób Ty – drogi czytelniku tego wpisu - wykorzystasz potencjał Statisfy zależy już wyłącznie od Ciebie...
photo2
31 paź: STATISFY PODCZAS AKCJI PROMOCYJNEJ
W tym wpisie przedstawimy kilka propozycji m.in. dla agencji eventowych i organizatorów akcji promocyjnych. Mobilne tablety z ankietą będą ciekawym uzupełnieniem akcji promocyjnej w supermarkacie lub każdym innym POS (Point of Sale). Przykładowo hostessa zaraz po degustacji przez klienta może poprosić go o wypełnienie ankiety na tablecie, który znajduje się przed nią na stoisku...