Aktualności

kwiat_kobiecosci
29 wrz: III ODSŁONA OGÓLNOPOLSKIEJ KAMPANII DIAGNOSTYKA JAJNIKA
89% mężczyzn wie, że kobiety powinny regularnie chodzić do ginekologa na badania kontrolne. Niestety najwięcej wątpliwości budzi USG dopochwowe, częściej niż co dziesiąty mężczyzna uważa, że nie ma konieczności wykonywania tego badania regularnie. Wynika to prawdopodobnie z braku wiedzy na czym polega i czemu służy to badanie.
Polmed_bg
30 sie: Statisfy wspiera customer experience w Polmed
Twoje zdrowie i Twój czas są najważniejsze. Nasi lekarze-specjaliści zadbają o jedno i drugie" Od 1999 roku Polmed zapewnia, na terenie całej Polski, usługi medyczne dla osób prywatnych, firm i instytucji, oferując podstawową i specjalistyczną opiekę medyczną...
statisfy komiks
25 sie: Statisfy w obrazkach
Statisfy to aplikacja, która zainstalowana na tablecie lub telefonie komórkowym staje się interaktywnym ankieterem zbierającym i analizującym dane pozyskiwane bezpośrednio od Klientów w miejscu sprzedaży lub świadczenia usług.
photo15
03 sie: Siema Europo!
FC Midtjylland to pierwszy w historii piłki zespół oparty na "statystykach". Taki futbolowy "Moneyball". Cóż, powinni byli w swych analizach statystycznych oprzeć się na Statisfy 😉 (Właśnie wysłaliśmy ofertę) Brawo Arka, Siema Europo!
photo14
25 lip: Gdańsk Dźwiga Muzę
W dniach 21-23 lipca w Gdańsku odbył się po raz 9 Festiwal Gdańsk Dźwiga Muzę. Familijna, piknikowa atmosfera festiwalu jest już tradycją - muzyka łączy tu pokolenia. Gdańsk Dźwiga Muzę i jego spokojny, relaksujący klimat, kultura i brak przesadnych tłumów zaprasza uczestników w każdym wieku: sporo było rodzin z dziećmi, nastolatków, ale też starszych pokoleń, skuszonych głównie koncertem Kultu..
photo13
17 lip: Ile tracimy na złej obsłudze klienta?
Zapewne wiesz, czy Twoi Klienci są zadowoleni i zapewne uważasz, że znasz ich opinię o Twojej Firnie / Produktach / Usługach / Obsłudze. Co więcej - zapewne sądzisz, że dostarczasz Twoim klientom samych pozytywnych doświadczeń. Tak właśnie uważa 9 na 10 przedsiębiorców w Polsce: są przekonani, że jakość obsługi w ich firmie jest na najwyższym poziomie. Z drugiej strony: Ty także jesteś klientem - bo kto nie...