Statisfy podczas akcji promocyjnej

W tym wpisie przedstawimy kilka propozycji m.in. dla agencji eventowych i organizatorów akcji promocyjnych.

Mobilne tablety z ankietą będą ciekawym uzupełnieniem akcji promocyjnej w supermarkacie lub każdym innym POS (Point of Sale). Przykładowo hostessa zaraz po degustacji przez klienta może poprosić go o wypełnienie ankiety na tablecie, który znajduje się przed nią na stoisku. Dzięki takiemu rozwiązaniu uzyskamy bezpośrednią opinię o promowanym produkcie. Umieszczając w ankiecie pytanie odnośnie opakowania uchwycimy tzw. pierwsze wrażenie, które dla grupy klientów „nowatorów” będzie decydujące przy zakupie. Ponadto ilość wypełnionych ankiet pozwala na kontrolę pracy hostessy.

To jedna z wielu możliwości akcji promocyjnej, ale przecież ilość pytań i ich treść jest tworzona dowolnie przez Użytkownika, dlatego możemy wykorzystać ankietę w inny sposób. Umieszczając w ankiecie przykładowe pytanie: „Z jakich powodów kupuje Pan/Pani produkt X?” poznajemy motywy Klientów. Z kolei pytanie typu: „Czy są jakieś cechy, które Pan/Pani zmieniłby/zmieniłaby w produkcie X?”, dowiadujemy się o minusach badanego produktu i ulepszamy go tak, aby spotkał się z oczekiwaniami naszych klientów.

Aplikacja może również posłużyć nam do badania sukcesu organizacji eventu czy konferencji, który zależy od wielu czynników m.in. obsługi gości i promocji wydarzenia. Przy okazji dajemy dodatkową wartość firmom, które się wystawiają. Wystawcy otrzymują informację zwrotną bezpośrednio od uczestników i bazę kontaktów osób zainteresowanych ich produktem, a agencja eventowa przewagę konkurencyjną.