III odsłona kampanii Diagnostyka Jajnika

89% mężczyzn wie, że kobiety powinny regularnie chodzić do ginekologa na badania kontrolne. Niestety najwięcej wątpliwości budzi USG dopochwowe, częściej niż co dziesiąty mężczyzna uważa, że nie ma konieczności wy...

Czytaj dalej

Statisfy wspiera customer experience w Polmed

„Twoje zdrowie i Twój czas są najważniejsze. Nasi lekarze-specjaliści zadbają o jedno i drugie”
Od 1999 roku Polmed zapewnia, na terenie całej Polski, usługi medyczne dla osób prywatnych, firm i instytucji, oferując ...

Czytaj dalej

Siema Europo!

FC Midtjylland to pierwszy w historii piłki zespół oparty na „statystykach”.
Taki futbolowy „Moneyball”. Cóż, powinni byli w swych analizach statystycznych oprzeć się na Statisfy ?
(Właśnie wysłaliśmy ofertę)...

Czytaj dalej

Gdańsk Dźwiga Muzę

W dniach 21-23 lipca w Gdańsku odbył się po raz 9 Festiwal Gdańsk Dźwiga Muzę.
Familijna, piknikowa atmosfera festiwalu jest już tradycją – muzyka łączy tu pokolenia. Gdańsk Dźwiga Muzę i jego spokojny, relaksując...

Czytaj dalej

Ile tracimy na złej obsłudze klienta?

Zapewne wiesz, czy Twoi Klienci są zadowoleni i zapewne uważasz, że znasz ich opinię o Twojej Firnie / Produktach / Usługach / Obsłudze.
Co więcej – zapewne sądzisz, że dostarczasz Twoim klientom samych pozytywnych do...

Czytaj dalej

Tajemniczy klient zdemaskowany

Korelacja między zadowoleniem klientów firmy a jej perspektywami rozwoju i rentownością jest „oczywistą oczywistością”, jak i to, że inwestycja w zadowolenie klientów to najlepsza i najskuteczniejsza inwestycja w mark...

Czytaj dalej